Nahoru
Moderní a otevřená škola, která je vidět a slyšet

Mgr. Matouš Pavlis


Náplň práce: Didaktika hudební teorie


Matouš Pavlis se narodil v Teplicích a kolem svého rodného města soustřeďuje svou profesní i uměleckou činnost. Vystudoval obor sbormistrovství na pedagogických fakultách Univerzity Karlovy v Praze a Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Je pedagogem na konzervatoři v Teplicích a ZUŠ Teplice. V rámci Trautzlovy umělecké společnosti, spolku, který se věnuje uměleckému dědictví severních Čech, působí jako sbormistr souboru Collegium hortense. Ve své hudební tvorbě se zaměřuje na hudbu duchovní, zejména liturgickou, a své skladby píše přímo na tělo souboru, jenž řídí. Jeho největším skladatelským i sbormistrovským úspěchem byla Národní pouť do Říma roku 2019, pro niž vedl nastudování sborových partů a zároveň připravil několik vlastních kompozic. V listopadu 2024 také jako dirigent spolupracoval s orchestrem Hudby Hradní stráže a Policie ČR.



Email: pavlis@konzervatorteplice.cz

Partneři

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.